Par LVRTCKvalitātes un risku vadībaKlientu apkalpošanas standarts

Klientu apkalpošanas standarts

I. Ievads

  • Misija: Nodrošināt un attīstīt augstas pieejamības, integritātes un drošības informācijas un komunikācijas tehnoloģiju infrastruktūru un pakalpojumus, stiprinot valsts efektīvu pārvaldi un drošību, kā arī sekmējot tautsaimniecības izaugsmi.

     

    Vīzija: Droša, jaudīga un iekļaujoša digitālā Latvija. Kas agrāk bija neiespējams, šodien ir digitāls.

     

    Vērtības:
    Klientu apkalpošanas darbinieki ievēro uzņēmuma vērtības:

     

    Atbildība / Ar atbildību par mums uzticēto.
    – Mums uztic digitālās Latvijas funkcionalitāti, drošību un ilgtspēju. Šīs uzticības garants – zinošu, mērķtiecīgu un atbildīgu profesionāļu komanda.

     

    Attīstība / Ar drošu skatu augšup.
    – Zinātkāre, radoša degsme un virzība uz izcilību! Mēs mācāmies no labākajiem un strādājam, lai labākie mācītos no mums. Katra diena ir jauna iespēja pilnveidot sevi, savas prasmes un zināšanas.

     

    Atvērtība / Ar atvērtu prātu.- Cilvēks rada un pārvalda tehnoloģijas, lai tās kalpotu cilvēkiem. Mūsu komanda ir iekļaujoša, ikviens no mums – unikāls, mūs visus vieno lojalitāte un kopīga virzība uz mērķi.

  • LVRTC darbinieks:

    – ir ar pozitīvu, uz risinājumu vērstu attieksmi pret klientu un darbu, kuru dara;

    – izprot klienta vēlmes, atrod un klientam piedāvā piemērotāko risinājumu;

    – ievēro sabiedrībā vispārpieņemtās ētikas un uzvedības normas;

    – sniedz atbalstu tikai savas kompetences ietvaros;

    – jautājumos ārpus savas kompetences piesaista atbilstošas kompetences darbinieku;

    – informē klientu par nepieciešamo laiku pieprasītās informācijas sagatavošanai, ja atbildes sniegšana nav iespējama uzreiz;

    – atbalsta vai pakalpojuma sniegšanas atteikuma gadījumā informē klientu, norādot atteikuma iemeslu un pamatojumu;

    – nodrošina atbalstu un pakalpojumu sniegšanu atbilstoši normatīvo aktu prasībām;

    – par sniegto atbalstu un pakalpojumiem nepieprasa un nepieņem dāvanas, materiālas pateicības, viesmīlības piedāvājumus vai citus materiālus labumus.

     

    Lai sadarbība būtu veiksmīga, aicinām klientus ievērot šādus sadarbības principus:

    – iepazīties ar LVRTC pakalpojumu sniegšanas vietnēs publicēto informāciju par pakalpojumiem, to iegūšanas un lietošanas nosacījumiem;

    – nepieciešamības gadījumā iepazīties ar normatīvajos aktos noteiktajām prasībām;

    – sniegt tikai patiesu informāciju;

    – izturēties ar cieņu pret LVRTC darbiniekiem;

    – ievērot sabiedrībā vispārpieņemtās ētikas un uzvedības normas;

    – ievērot noteikto kārtību apkalpošanai klātienē, piesakot klātienes tikšanos, ierasties noteiktajā laikā vai iepriekš brīdinot par kavējumu vai neierašanos.

II. Komunikācija un saziņas kanāli

  • Tālrunis saziņai par LVRTC nodrošinātajiem pakalpojumiem – 67108787. 

    Sarunu kvalitātes kontroles nodrošināšanai, visas sarunas tiek ierakstītas. 

III. Darba laiks un atbildes sniegšanas laiki

  • –  darba dienās 9:00-18:00;

    – ārpus darba laika, arī brīvdienās un svētku dienās – aicinām savus jautājumus risināt izmantojot virtuālo asistentu, zvanot vai rakstot portālā eparaksts.lv;

    – uzticamības un elektroniskās identifikācijas pakalpojumu apturēšana un anulēšana pieejama visu diennakti portālā eparaksts.lv vai zvanot pa klientu apkalpošanas tālruni 67108787.

  • Klientu pieteikumi tiek apstrādāti 1 darba dienas laikā.  Ja klients pieteikumu iesūtījis ārpus darba laika, tā apstrāde tiek uzsākta nākamajā darba dienā. 

IV. Aptaujas un atsauksmes

  • LVRTC vismaz reizi gadā veic klientu apmierinātības aptauju, kurā aicina ikvienu sniegt novērtējumu apmierinātībai ar sniegtajiem pakalpojumiem un apkalpošanu.

  • Būsim pateicīgi, ja sniegsiet atsauksmi mutiski vai rakstveidā par saņemto pakalpojumu un klientu apkalpošanas kvalitāti. Atsauksmi var sniegt:

    – sūtot e-pasta vēstuli uz e-pasta adresi ;

    – sūtot vēstuli valsts vienotajā elektroniskajā adresē;

    – sūtot vēstuli pa pastu Zemitāna iela 9 k-3, Rīga, Latvija, LV-1012;

    – zvanot pa tālruni +371 67108787;

    – LVRTC mājas lapā pie konkrētā pakalpojuma;

    – klientu aptaujās un pētījumos.

  • LVRTC klientu sūdzības un atsauksmes klasificē:

    – ierosinājums;

    – uzslava;

    – sūdzība par pakalpojumu;

    – sūdzība par apkalpošanu.