ESI UZMANĪGS! Kritiski izvērtē saņemtās ziņas, zvanus un koplietotās saites. Mēs, eParaksts un Latvijas Valsts radio un televīzijas centrs, nekad nezvanām un nelūdzam nosaukt Tavus piekļuves datus - lietotāja numuru, PIN kodus vai paroli. Ja ir aizdomas par krāpniecību, ziņo pa tālruni 67108787 vai e-pastā . Atgādinām, ka eParaksta izmantošana visiem iedzīvotājiem ir bezmaksas.
ESI UZMANĪGS! Kritiski izvērtē saņemtās ziņas, zvanus un koplietotās saites. Mēs, eParaksts un Latvijas Valsts radio un televīzijas centrs, nekad nezvanām un nelūdzam nosaukt Tavus piekļuves datus - lietotāja numuru, PIN kodus vai paroli. Ja ir aizdomas par krāpniecību, ziņo pa tālruni 67108787 vai e-pastā . Atgādinām, ka eParaksta izmantošana visiem iedzīvotājiem ir bezmaksas.
Par LVRTCKorporatīvā ētikaAttiecības ar klientiem

Attiecības ar klientiem

Mūsu mērķis ir būt par mūsu klientu pirmo izvēli. Tas nozīmē, ka mēs strādājam, lai apmierinātu mūsu klientu vajadzības un vēlmes, un izturamies pret viņiem godprātīgi.
Klients ir vissvarīgākā persona mūsu Uzņēmumā. No klientiem mēs sagaidām sava darba novērtējumu. Mēs ņemam vērā viņu aizrādījumus un ātri reaģējam.