Kiberincidentu noteikšanas un novēršanas pakalpojums nodrošina proaktīvu pieeju sarežģītu kiberdraudu identificēšanai un reaģēšanai. Pakalpojums nodrošina visu datu, tostarp gala iekārtu, tīkla un mākoņdatu pārskatāmību, vienlaikus izmantojot analīzi un automatizāciju, lai novērstu kiberapdraudējumus un samazinātu organizāciju kiberriskus.
Mēs nodrošinām:
- Incidentu novēršanu attālināti un klātienē
- 24/7 pieteikumu pieņemšanu (Helpdesk)
- Kiberdrošības analītiķa pakalpojumus 8/5 vai 24/7 režīmā
- Pakalpojuma drošības politiku pielāgošanu pakalpojuma izmantošanas periodā
- Preventīvu uzraudzību
- Papildu konsultācijas
- Pilnu pakalpojuma ieviešanu un dokumentāciju
- Ikmēneša atskaites par identificētiem pārkāpumiem
Jūs iegūsiet:
- Efektīvu trauksmes identificēšanu
- Automātisku ievainojamību un risku noteikšanu, kā arī to labošanas ieteikumus
- Mērogojamu risinājumu un elastību izmaiņām
- Uzticamas garantijas un kontrolētu reakcijas laiku;
- Iespēju fokusēšanos uz svarīgāko;
- Iespēju koncentrēties uz IT attīstības jautājumiem.