Turpinām uzlabot pakalpojumu kvalitāti un servisu
Esam gandarīti, ka 2023. gadā 95% korporatīvo klientu apmierina līdzšinējā sadarbība ar LVRTC un 97% korporatīvo klientu apmierina LVRTC sniegto pakalpojumu kvalitāte. Salīdzinot ar 2022. gadu, šogad ievērojami pieaudzis klientu skaits, kurus pilnībā apmierina sadarbība ar LVRTC. Savukārt, sniegto pakalpojumu kvalitāte ir saglabājusies augstā – 97% līmenī.
Pērn ievērojami palielinājies biznesa klientu skaits, kuri pilnībā apmierināti ar darbinieku kompetenci, klientu apkalpošanu un ar pakalpojuma ierīkošanu.
Pateicamies klientiem par augsto vērtējumu un aicinām arī ikdienā paust savu viedokli par saņemtajiem pakalpojumiem mūsu mājas lapā www.lvrtc.lv/atsauksme/ vai sadaļā Pakalpojumi izvēloties pakalpojumu un ekrāna labajā pusē izvēloties iespēju – Novērtē pakalpojumu.