ESI UZMANĪGS! Kritiski izvērtē saņemtās ziņas un zvanus. Mēs, eParaksts un Latvijas Valsts radio un televīzijas centrs nekad nezvanām un nelūdzam nosaukt Tavus piekļuves datus - lietotāja numuru, PIN kodus vai paroli. Ja ir aizdomas par krāpniecību, ziņo pa tālruni 67108787 vai e-pastā . Atgādinām, ka PIN kodus un paroli var nomainīt eParaksts mobile lietotnē!
ESI UZMANĪGS! Kritiski izvērtē saņemtās ziņas un zvanus. Mēs, eParaksts un Latvijas Valsts radio un televīzijas centrs nekad nezvanām un nelūdzam nosaukt Tavus piekļuves datus - lietotāja numuru, PIN kodus vai paroli. Ja ir aizdomas par krāpniecību, ziņo pa tālruni 67108787 vai e-pastā . Atgādinām, ka PIN kodus un paroli var nomainīt eParaksts mobile lietotnē!
JaunumiTurpinām uzlabot pakalpojumu kvalitāti un servisu

Turpinām uzlabot pakalpojumu kvalitāti un servisu

Esam gandarīti, ka 2023. gadā 95% korporatīvo klientu apmierina līdzšinējā sadarbība ar LVRTC un 97% korporatīvo klientu apmierina LVRTC sniegto pakalpojumu kvalitāte. Salīdzinot ar 2022. gadu, šogad ievērojami pieaudzis klientu skaits, kurus pilnībā apmierina sadarbība ar LVRTC. Savukārt, sniegto pakalpojumu kvalitāte ir saglabājusies augstā – 97% līmenī.

95%
korporatīvo klientu apmierina līdzšinējā sadarbība ar LVRTC
97%
korporatīvo klientu apmierina LVRTC sniegto pakalpojumu kvalitāte

Pērn ievērojami palielinājies biznesa klientu skaits, kuri pilnībā apmierināti ar darbinieku kompetenci, klientu apkalpošanu un ar pakalpojuma ierīkošanu.

Pateicamies klientiem par augsto vērtējumu un aicinām arī ikdienā paust savu viedokli par saņemtajiem pakalpojumiem mūsu mājas lapā  www.lvrtc.lv/atsauksme/ vai sadaļā Pakalpojumi izvēloties pakalpojumu un ekrāna labajā pusē izvēloties iespēju – Novērtē pakalpojumu.