JaunumiViedās rokas Tavam biznesam

Viedās rokas Tavam biznesam

Jānis Delviņš
LVRTC Datu centru biznesa virziena vadītājs

Uzticamība, nepārtrauktības un nepieciešamā aprīkojuma nodrošināšana nenoliedzami ir svarīgi kritēriji datu centra izvēlē, tomēr musdienās arvien aktuālāka kļūst iespēja attālināti veikt visus nepieciešamos datu centru pārvaldības darbus, izmantojot uzticamu, kompetentu un vienmēr pieejamu personālu. Tie ir Smart Hands un Remote Hands pakalpojumi, kuru pieejamība ir būtisks kritērijs, izvēloties, kur glabāt datus.

Viena no efektīvākajām alternatīvām sertificētu tehniķu algošanai ir Smart Hands pakalpojumu iegūšana, ko sniedz LVRTC. Papildus tam, ka Smart Hands pakalpojumi ir daudzpusīgi un ļoti uzticami, to uzturēšana ir arī lētāka, jo šie kvalificētie datu centru tehniķi spēj precīzi veikt vairākus uzdevumus uzreiz. LVRTC datu centru personāls savu pieredzi ir krājis gadiem, lai tagad spētu palīdzēt klientu biznesiem. LVRTC datu centru komanda vienmēr ir uz vietas, lai sniegtu tūlītēju palīdzību tehnisku kļūmju un pakalpojumu traucējumu laikā. Smart Hands un Remote Hands pakalpojuma nozīmība jeb viedās rokas tavam biznesam, tie ir pakalpojumi, kas palīdz optimizēt tehnisko ierīču apkalpošanu un abi ir vienlīdz svarīgi.

_MG_1720

Kas ir Smart Hands pakalpojums?

Smart Hands attiecas uz tehniskā atbalsta sistēmu, kurā tehniskais personāls var ātri reaģēt uz problēmām, kas var rasties jūsu datu centrā.

Smart Hands izmantošana ļauj apstrādāt gandrīz visus uzdevumus, kas saistīti ar izvietošanas aprīkojumu. Kā tas ir iespējams? Smart Hands pakalpojuma sniegšana ietver saziņu starp klienta personālu un to zināšanām, rezultātā apkopojot dažādu specifiku un klienta vajadzības, lai mūsu personāls varētu realizēt jūsu idejas. Atkarībā no jūsu uzņēmuma budžeta un vajadzībām, lietojot Samart Hands, jūs varat izmantot proaktīvu vai reaktīvo pieeju.

Pieeju galvenā atšķirība ir tāda, ka proaktīvajā Smart Hands risinājumā tehniskā komanda aktīvi uzrauga jūsu aprīkojumu un iespējami ātri novērš nelielas problēmas. Reaktīvā Smart Hands režīmā par problēmu ar iekārtu vispirms paziņo klientam un tikai pēc tam tehniskais personāls to novērš. Proaktīvā pieeja ir efektīvāka uzņēmumiem, kas lielā mērā ir atkarīgi no uzticama servera darbības laika un tās priekšrocības ir – reakcijas laiks, datu drošība, augstāka produktivitāte.

Kas ir Remote Hands?

Pakalpojums ietver uzdevumu veikšanu, kuriem nav nepieciešama tehniskā personāla fiziska klātbūtne vai tiešs kontakts ar aprīkojumu, kā, piemēram, regulāra apkalpošana un vienkārša problēmu novēršana (monitorings, uzraudzība un pārbaude, serveru pārstartēšana, ziņošana un atskaites par sistēmām).

Remote Hands pakalpojumi piedāvā virkni priekšrocību. Neatkarīgi no tā, vai meklējat efektīvu pārvaldību savai sistēmai, vai inovatīvu veidu, kā sadarboties ar datu centra partneriem, šis var būt risinājums. Vai tas varētu palīdzēt jūsu biznesam? Jā.

Tas ir lielisks veids, kā uzņēmumiem ietaupīt naudu, neapdraudot pakalpojumu kvalitāti, uzticot šķietami vienkāršas lietas profesionāļiem.

Datu centrus apkalpojošajam personālam ir nepieciešamās zināšanas un pieredze, lai bez kavēšanās atrisinātu problēmas un samazina laiku, ko iekšējais IT speciālists pavadītu, pildot konkrēto uzdevumu. Sistēmas pārtraukumi un dīkstāves jebkuram uzņēmumam izmaksā ļoti dārgi, un, šajā gadījumā, Remote Hands palīdz arī šo problēmu ierobežošanā. Izmantojot Remote Hands pakalpojumu, problēmas tiek uztvertas un atrisinātas ātrāk, tā izslēdzot iespēju problēmām samilzt, padarot to novēršanu daudz laikietilpīgāku.

Kā vēl vienu ieguvumu var minēt – tas ir ērti. Regulāri datu centra apmeklējumi aizņem daudz laika, tāpēc jau tā noslogotajiem IT speciālistiem tas ne vienmēr ir piemērotākais risinājums. Remote Hands samazina datu centra apmeklējumu skaitu, kas uzņēmuma darbiniekiem jāveic, piedāvājot pilnībā attālinātu pakalpojumu. Tādus darbus kā aprīkojuma pārbaudi un jauninājumu instalēšanu var veikt, IT speciālistam paliekot savā darba vietā. Tā ir neticami ērta iespēja, it īpaši, ja ņem vērā, cik daudz laika parasti tiek patērēts, ceļā uz un no datu centriem, lai pārvaldītu ikdienišķus uzdevumus.

Covid-19 pandēmija ir mainījusi parasto veidu, kā mēs strādājam, un IT darbinieki, protams, nav izņēmums. Tā kā arvien vairāk darbinieku izvēlas strādāt no mājām, un, ja iespējams, piemērojot sev elastīgu darba laiku, ir īstais laiks, lai apsvērtu visas attālinātā darba iespējas jūsu uzņēmuma IT komandai.

Remote Hands ir revolucionārs pakalpojums, kas ļauj IT darbiniekiem pilnībā attālināti veikt uzdevumus, kuriem parasti bija nepieciešama personiska klātbūtne. Tā vietā, lai pieprasītu apmeklējumu uz vietas, viņi tagad vienkārši informē datu centra speciālistu par jebkādām nepieciešamām darbībām un var bez šķēršļiem virzīties uz priekšu.

Vēlaties saņemt plašāku informāciju par LVRTC datu centra pakalpojumiem?

SAZINIETIES AR MUMS!