VIRTUĀLĀS DARBA STACIJAS
Risinājums paredz, ka uzņēmums pāriet no ierasto datoru-darba staciju lietošanas uz virtuālo darba staciju lietošanu.
Klienta esošais dators vai „plānais klients” kļūst par komunikācijas iekārtu, ar kuras palīdzību lietotājs pieslēdzas savai individuālajai virtuālajai darba stacijai LVRTC „mākonī”. Būtiski ieguvumi no šāda pakalpojuma lietošanas ir gan uzņēmuma vadītājiem, gan IT administratoriem, gan pašiem darba staciju lietotājiem. Ieguvumi
Tiek taupīta nauda, laiks iegādājoties un apkalpojot individuāli katru darba staciju, savukārt paaugstināts gala lietotāju darba ērtums un datu drošība.
ĒRTI UN ELASTĪGIVirtuālo darba virsmu izveidošana un sagatavošana darbam notiek līdzīgi kā virtuālo serveru sagatavošana. Dažādu aplikāciju uzinstalēšanai uz datoriem izmanto „drag & drop” principu. Piemēram, uzņēmumu migrēšana no Winows XP uz Windows 7 operētājsistēmu visiem lietotājiem un aplikācijām. Izmantojot virtuālo darba virsmu pakalpojumu, IT administrators centralizēti pārvalda visas darbstacijas un šo projektu realizē no savas darba vietas. Arī šeit ir pieejama Microsoft programmatūras licenču īre ar mēneša maksu.
Jo mazāk laika jāpatērē IT administratoram, lai savestu kārtībā lietotāja darba virsmu, jo ātrāk lietotājs var pildīt savus darba pienākumus. Risinājums ir piemērots arī Apple MAC OS lietotājiem – klientam ir iespēja no jebkuras vietas, kur ir internets, piemēram, caur iPad vai iPhone pieslēgties savai personalizētajai Windows 7 virtuālajai darbstacijai un lietot uzņēmuma aplikācijas, kuras nav veidotas citām operētājsistēmām.
|