Procesu attīstības vadītājs/-a

Ja vēlies strādāt mūsdienīgā un stabilā informācijas un komunikāciju tehnoloģiju uzņēmumā, kas īsteno inovatīvus un valstiski nozīmīgus projektus, tad aicinām pievienoties mūsu komandai. 

Mēs Tev uzticēsim: 

  • ciešā sadarbībā ar procesu un informācijas sistēmu vadītājiem izstrādāt jaunus un attīstīt esošos procesus, t.sk. izstrādāt procesu un vērtību plūsmas kartes, ar procesu saistīto dokumentāciju un definēt biznesa prasības informācijas sistēmām 
  • definēt procesu efektivitātes mērījumus, informēt vadību par galvenajiem efektivitātes rādītājiem un ierosināt un realizēt nepieciešamās izmaiņas to uzlabošanai 
  • veicināt LEAN kultūras ieviešanu uzņēmumā, apmācīt darbiniekus par LEAN pamatprincipiem, organizēt efektivitātes celšanas kampaņas, konkursus u.tml. pasākumus 
  • vadīt attīstības projektus efektivitātes celšanai un procesu pilnveidošanai 
  • ieviest jaunus un inovatīvus risinājumus efektivitātes paaugstināšanai 

 Novērtēsim, ja Tev ir: 

  • vismaz 3 gadu pieredze procesu vadītāja, kvalitātes vadītāja, biznesa analītiķa vai projektu vadītāja amatā 
  • praktiska pieredze procesu vadībā un attīstība ar BPM, Lean Six Sigma un Agile, kā arī pieredze digitālo rīku izmantošanā procesu kartēšanā un pārvaldībā 
  • praktiska pieredze digitālo, inovatīvo un AI risinājumu vai informācijas sistēmu ieviešanā vai attīstībā 
  • spēja pastāvīgi organizēt savu un projekta komandas darbu un spēja vadīt komandu pārmaiņu vadības projektos 
  • spēja analizēt cēloņus, likumsakarības un procesu kopējo mijiedarbību un pieņemt datos balstītus lēmumus  
  • ļoti labas komunikācijas prasmes un spēja informāciju pasniegt strukturētā veidā gan mutiski, gan izmantojot uzskates materiālus (publikācijas, prezentācijas, apmācību materiālus) 
  • teicamas latviešu un labas angļu valodas zināšanas 
  • augstākā izglītība kvalitātes vadībā, biznesa vadībā vai datorzinātnēs 

 Tavi ieguvumi: 

  • atbildīgs un dinamisks darbs valstiski nozīmīgā uzņēmumā 
  • profesionālās attīstības un izaugsmes iespējas 
  • atalgojums robežās no 2000 EUR līdz 2500 EUR mēnesī (pirms nodokļu nomaksas) 
  • uz darba rezultātiem vērsta motivācijas sistēma (prēmija līdz 15% no gada algas) 
  • veselības apdrošināšana  pēc pārbaudes laika 
  • materiālais atbalsts nozīmīgos dzīves brīžos un papildus apmaksātas brīvdienas saskaņā ar Darba koplīgumu 
  • attālināta un elastīga darba laika plānošanas iespējas (biroja adrese – Zemitāna iela 9 k-3, Rīga, nodrošināta autostāvvieta) 

 

 Pieteikumus ar norādi “Procesu attīstības vadītājs/-a” un CV lūdzam sūtīt sadaļā Iesūti CV 5.03.2024. 

Informējam, ka sazināsimies ar kandidātiem, kuri tiks izvirzīti nākamajā atlases kārtā. 

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13.pantu, LVRTC informē, ka: 1) Jūsu pieteikumā un CV norādītie personas dati tiks apstrādāti ar mērķi nodrošināt šī atlases konkursa norisi; 2) Iepriekš minētās Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir VAS “Latvijas Valsts radio un televīzijas centrs”, kontaktinformācija: Zemitāna iela 9 k-3, Rīga, LV-1012.
Papildu informāciju Jūs varat iegūt LVRTC mājaslapā