Klientu apkalpošanas operators/-e
Ja vēlies strādāt mūsdienīgā un stabilā informācijas un komunikāciju tehnoloģiju uzņēmumā, kas īsteno inovatīvus un valstiski nozīmīgus projektus, tad aicinām pievienoties mūsu komandai.
Tev būs iespēja:
- konsultēt klientus (telefoniski, e-pastā) par eParakstu un citiem LVRTC pakalpojumiem
- mācīties un izzināt visu par eParakstu un citiem LVRTC informācijas un komunikācijas tehnoloģiju pakalpojumiem
- strādāt ar dažādām informācijas sistēmām
- strādāt ar mākslīgā intelekta risinājumiem
- veidot, pārvaldīt un būt atbildīgam par klientu līgumiem un citiem saistītiem dokumentiem
Ja Tev ir:
- interese, vēlme mācīties un apgūt informācijas tehnoloģijas
- pieredze klientu apkalpošanā
- pieredzējuša lietotāja prasmes Windows, MacOS, iOS un Android sistēmās
- laipna, uz sadarbību vērsta komunikācija darbā ar klientiem
- iegūta vidējā izglītība
- ļoti labas latviešu un labas angļu valodas zināšanas
Tu iegūsi:
- atbildīgu un dinamisku darba vidi valstiski nozīmīgā uzņēmumā
- profesionālās attīstības un karjeras izaugsmes iespējas informācijas un komunikāciju tehnoloģiju jomā
- darbu klātienē vai attālināti (darba dienās ar normālā darba laika uzskaiti)
- stabilu atalgojumu 1200 EUR mēnesī, pirms nodokļu nomaksas un sociālās garantijas
- uz darba rezultātiem vērstu motivācijas sistēmu (prēmija līdz 15% no gada algas)
- veselības apdrošināšanu pēc trīs mēnešu pārbaudes laika
- materiālo atbalstu nozīmīgos dzīves brīžos un papildus apmaksātas brīvdienas saskaņā ar Darba koplīgumu
- biroja adrese – Zemitāna iela 9 k-3, Rīga
Pieteikumus un CV ar norādi „Klientu apkalpošanas operators/-e” lūdzam sūtīt līdz 10.11.2023.