Ja vēlies aktīvi līdzdarboties informācijas un komunikāciju tehnoloģiju projektos, uzturēt un attīstīt plašo LVRTC infrastruktūras klāstu un kopīgi veidot modernu Latviju, tad aicinām pievienoties mūsu komandai.
Mēs Tev uzticēsim:
- veikt elektronisko sakaru tīklu infrastruktūras apsekošanas, ierīkošanas, uzraudzības, aizsardzības un uzturēšanas darbus;
- noteikt radio un televīzijas apraides un citu radioelektronisko iekārtu, telpu, stacijas teritorijas un torņa tehnisko stāvokli;
- ziņot par tehniskajām novirzēm iekārtu un apsardzes signalizācijas darbībā;
- piedalīties iekārtu plānotajos ekspluatācijas, remonta un avārijas darbos;
- piedalīties kabeļu tīklu uzturēšanas un uzstādīšanas darbos;
- veikt aparatūras montāžas – demontāžas darbus;
- uzturēt telpas un teritoriju kārtībā un tīrībā.
Mēs novērtēsim, ja Tev ir:
- vidējā profesionālā izglītība radiosakaru, telekomunikāciju vai līdzvērtīgā specialitātē;
- “B” elektrodrošības grupa;
- elektronisko sakaru pakalpojumu tehnoloģisko procesu, iekārtu uzbūves un darbības principu zināšanas;
- vēlama apliecība darbam augstumā virs 5 metriem;
- latviešu valodas prasmes B līmeņa 2. pakāpē;
- prasme strādāt ar datoru laba lietotāja līmenī;
- spēja veikt darbu patstāvīgi un precīzi;
- gatavība doties komandējumos Latvijas teritorijā (B kategorijas autovadītāja apliecība).
Tu iegūsi:
- stabilu atalgojumu no 1200 līdz 1350 EUR mēnesī pirms nodokļu nomaksas;
- uz darba rezultātiem vērstu motivācijas sistēmu (prēmija līdz 15% no gada atalgojuma) un piemaksas;
- veselības apdrošināšanu un atbalstu nozīmīgos dzīves notikumos saskaņā ar Darba koplīgumu;
- atbildīgu un dinamisku darbu inovatīvos un valstiski nozīmīgos projektos;
- saliedētu un profesionālu kolektīvu;
- profesionālās attīstības un karjeras izaugsmes iespējas.
Pieteikumus ar norādi „Telekomunikāciju tehniķis Kuldīgā” un CV lūdzam sūtīt uz e-pastu: personals@lvrtc.lv līdz 04.04.2022.
Informējam, ka divu nedēļu laikā pēc pieteikšanās beigu termiņa sazināsimies ar kandidātiem, kuri tiks izvirzīti uz nākamo atlases kārtu.