Gada laikā savu raidīšanas teritoriju un skatītāju loku izmantojot LVRTC pakalpojumus ir palielinājusi LNT, kuras programmu LVRTC raida par 3,75% lielākā valsts teritorijas daļā (no 53,8% valsts teritorijas apraides zona palielināta līdz 56,83% valsts teritorijas). Arī otra komerctelevīzija TV – 3 LVRTC pakalpojumus izmanto lielākā apjomā tā savu programmu raida par 10,66% lielākā valsts teritorijas daļā (no 35,04% valsts teritorijas apraides zona palielināta līdz 45,7% valsts teritorijas).
Par šo LVRTC pārraidīto programmu apjoma pieaugumu LVRTC ģenerāldirektors Māris Pauders sacīja: “Ja komercstacija, paplašina savu programmu raidīšanu izmantojot LVRTC pakalpojumus, tad LVRTC izvēlētā tarifu politika – lētākās raidīšanas cenas Baltijā un Eiropas valstīs, ļauj LVRTC konkurēt telekomunikāciju tirgū un palielināt lientu pasūtījumu apjomu.”
2003. gada jūnijā LVRTC nacionālās televīzijas programmas raida sekojošos apjomos:
Latvijas Televīzijas 1. programmu, kura aptver 94,91% no valsts teritorijas, kurā dzīvo 98,61% valsts iedzīvotājiem.
Latvijas Televīzijas 7. programmu, kura aptver 87,06% (pieaugums par 0,39%) no valsts teritorijas, kurā dzīvo 94,60% iedzīvotāju.
LNT programmu, kura aptver 56,83% no valsts teritorijas, kurā dzīvo 83,77% pastāvīgo iedzīvotāju.
TV – 3 programmu, kura aptver 45,7% no valsts teritorijas, kurā dzīvo 75,5% pastāvīgo iedzīvotāju.
LVRTC, veidojot pārraidīšanas tarifus, vadās pēc sekojošiem principiem:
tarifi sedz uzņēmuma ar programmas pārraidīšanu saistītos izdevumus, pamatlīdzekļu amortizāciju un nodokļu maksājumus, kā arī izdevumus pamatlīdzekļu iegādei un raidīšanas infrastruktūras attīstībai, nodrošina raidošo līdzekļu plānoto modernizēšanu un atjaunošanu;
tarifi veicina raidījumu apjoma palielināšanu un optimālu raidošo tīklu noslogošanu.